상세 컨텐츠

본문 제목

야다/이미 슬픈 사랑

90년대음악

by 2영하 2023. 2. 8. 00:52

본문

반응형

#야다/이미 슬픈 사랑

#Yada/Already Sad Love
#진혼
메인페이지 바로가기
추억의명곡 모음
한국인의 애청곡 모음


사진/그룹 야다


■ 야다/이미 슬픈 사랑(원곡)

영상/이미슬픈사랑/야다


■ 풍락/이미 슬픈 사랑

영상/이미슬픈사랑/풍락


□ 가사(이미 슬픈 사랑)

널 볼 수 있어 행복했었지
그대가 날 위해 있어준 시간만큼
너의 부모님께 전해들었지
나 아닌 사람과 결혼하게 된 걸

너 그렇게 힘든데
내게 말못하고 울고있던게 생각 나

떠나는 그대여
울지 말아요 슬퍼말아요
내가 단념할께요 마음 편히 가시도록
내 사랑 그대가
날 떠나 행복할 수 있다면
내가 떠나갈께요
나의 그대 삶에 축복을

너무 걱정마 철없던 내가
너없인 무엇도 할 수는 없지만

넌 널 위해 살아줘
나는 어떻게든 살아갈 수 있을거야

떠나는 그대여
울지 말아요 슬퍼말아요
내가 단념할께요 마음 편히 가시도록
내 사랑 그대가
날 떠나 행복할 수 있다면
내가 떠나갈께요
그대 만나 느낀 기억도

내가 가질 행복도 모두 가져가세요
나의 그대 삶에 축복을


□ 진혼

야다/진혼 영상

□ 가사(진혼)

내일이면 눈뜨지 않고
영원히 잠들길 바래
그대 없다면 내가 살아있어도
그건 죽은거니까

타고 남은 나의 모든것
그대의 곁에 뿌려줘
못 다했었던 우리 사랑 나눌수 있게
마지막 부탁이야

그래 죽는 날까지
같은 날에 하고 싶다고
우리 함께 약속했었잖아

혼자 두고 떠나면 안돼
그대를 따라서 이세상 떠나가려해
오 우리 사랑 영혼까지 함께해

아름다웠었던
그 모습 아직 기억해
이세상빛이
사라진다해도 찾을수 있어

그래 죽는 날까지
같은 날에 하고 싶다고
우리 함께 약속했었잖아
혼자 두고 떠나면 안돼

그대가 있는 곳
저 하늘 끝에 돌아가 왜
이렇게도 빨리 왔냐 묻거든
단 하룰 살아도

함께 할수만 있다면
어둠의 끝에 있다 해도
나는 행복하다고
다시 떠나면 안돼


□ Band YADA

Jeon Inhyuk - Main vocalist and lead guitar. When he appeared on "King of Mask Singer," he introduced himself as the lead vocalist. After disbanding, he does live activities occasionally during other sessions and as the head of the music academy.
Kim Dahyun - Sub-vocalist and bass. He is in musical activity after disbanding.
Min Jinhong - Drums I graduated from Seoul National University with a degree in physical education. Currently, he is working as a game developer after leaving the entertainment industry.
Oh In-hwan - lead guitar Starting with the second album.

Representative songs include "Already Sad Love", "Truth", "Fate", "Love to Sadness", "Bel Canto", "Resignation", "What I Want to Say to You", and "Sad Resolution", and already sad love and sincerity are the favorite songs of all male middle and high school students who are suffering from high-pitched.

In fact, songs from the 1990s, which were famous for the heyday of first-generation idols, are relatively undervalued in terms of their singing ability and musicality compared to those before the debut of first-generation idols, but the songs that became famous at that time remain in many people's memory.

On January 5, 2016, members of JTBC's To You Project - Sugar Man debuted as the joyous team Sugar Man. Sugar song is already a sad love. However, Min Jin-hong was absent due to his personal business schedule, and Lee Jae-moon was unable to perform on stage because he was a producer of other broadcasting stations, and remained in the audience, so only three people went on stage.

반응형

'90년대음악' 카테고리의 다른 글

혼성 그룹  (8) 2023.02.08
Y2K/헤어진후에  (2) 2023.02.08
1997년 가요톱텐 1위 Part.2  (4) 2023.02.07
1997년 가요톱텐 1위 Part.1  (2) 2023.02.07
1996년 가요톱텐 1위곡 Part.2  (6) 2023.02.05

관련글 더보기

댓글 영역